mata hati jiwa, ♥

Segala kata-kata yang dibicarakan adalah tulus dari hati saya sendiri.

Nafas cinta saya!

Derai.
November 12, 2016 | 12:18:00 AM | 0 comments

Kejamnya
Mengapa sanggup kau nodai kesetiaanku
Hanya kerna kau tk bisa menerima diriku
Dan cintaku seadanya aku.
Ku cuba
Tuk menjadi yg terbaik demi cinta
Yg telah kita bina
Namun mengapa harus kau lakukan
Semua ini kepada oh kasihku?


Older Post | Newer Post
Aku si pencinta Hello Kitty ♥



Assalamualaikum pembuka kata. Aku bukan siapa-siapa. Hanya seorang gadis yang punya cerita. Bukan kerja aku jikalau hanya meminta simpati, tetapi kerja aku hanyalah mentafsirkan naluri hati. Aku hormat kepada sesiapa yang berminat, tetapi aku sarat dengan manusia yang berjiwa laknat.

cahaya kehalusan,

Mari kenali aku :)

Nur Liyana binti Mohd. Don. Seorang gadis kacukan dari Mohd. Don dengan Noorwati. Sudah pun mencapai 15tahun pada tahun 2010, dan kini berjaya dengan cemerlang dengan usianya 21 tahun! Seorang pencinta warna putih, kerana baginya putih akan membuatkan dia tenang dari bermacam segi. Dia juga sangat obsessi dengan Hello Kitty. Jadi, tidak hairanlah bila dia bercerita pasal band Avenged Sevenfold kerana dia sangat support segala lagu yang telah pun dirakamkan. Sayang seribu kali sayang dengan impian aku untuk ke New York. InsyaAllah.

Cari aku ke tu? Hihi :D